Bardus Design har designet ny logo og grafisk profil for Shortsea Promotion Centre og Shortsea Schedules.
Shortsea Promotion Center er et samarbeidsprosjekt mellom norske myndigheter og private aktører med målsetting om å gjøre sjøveien til en større del av den intermodale verdikjeden. Shortsea Schedules er en informasjonskanal for vareeiere i Norge og Europa med formål om å gjøre det enklere å velge sjøveien til transport.
En tydelig og enhetlig visuell profil er viktig for å kommunisere hovedbudskapet til både Shortsea Promotion Centre og Shortsea Schedules; fra vei til sjø.
Logoene skal symbolisere samarbeidet mellom 3 aktører; havn/rederi/kunde. Andre stikkord for valgt løsning: effektivitet, framdrift, logistikk, sjøvei, hav/bølger/skipsbaug/container.
Prosjektet var på oppdrag fra Vidsyn Consulting. Et gøy prosjekt og et flott samarbeid!
Se flere av logoene og identitetene vi har designet her :)